29 Augusti

Nu e jag slappetrött. Jobbade till midnatt igår och upp igen klockan sju. Jag är helt slutttt!

Men...Nu är jag ledig i två dagar och min älskade älskade syster kommer på söndag så det ser jag framimot något fruktansvärt. Helgens planer förutom detta är Richmond Park och innerstadslondon. Shoppa! Wohoo!!

Ikväll blir det också mys. Ska köpa häägen-dazs (jag lovar jag har ätit annat sedans jag kom hit), Minstrels, salt&vineager chips till mig och sourcream&onion chips till Emma. Emma e barnvakt ikväll så vi jag ska göra henne sällskap och äta måste man.

Känns som det blir mycket jag och Emma jusst nu men det är lite så det är. Inte mig imot dock. Men vi var iallfall i parken idag och tjötade lite över en Nero fika. Då, bara sådär går utan tvekan den snyggaste jävla killen i hela Barnes förbi.
 
My God!

Emma du vet vad jag pratar om....

Grissnygg va han!

Nu ska jag lägga mig och vila lite innan jag rensar godishyllan på Londis och promenixar bort till Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0