Storleken HAR betydelse (tydligen)

Vi ( jag och Emma med barn) hade en quick playdate igår. Det eftersom jag inte kunde hitta lekplatsen och gick totalt vilse. Men det var ju inte första gången denna veckan kan jag ju bara säga.

Iallafall... Jag lider med Emma och hennes hundfobi men jag trodde abslout inte att hon var rädd för små hundar så när en liten svart vit hund kommer springades mot oss så blir jag lite halvpaff när Emma typ börjar tjuta.

- Men Emma den är ju verkligen jätte liten!

Varpå Emma uttalar dom små orden som jag funderar på kan vara sanna när det kommer till det mesta.

- Det är dom små som är värst!

Hej hopp lingon....

Nu ska jag möta Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0