Tea time!

Nu är klockan 22.39 här och barnen har konstigt nog sovit sedans det att jag la dom. Hoppas bara att det förblir så. Emma gick precis föresten. Hon kom förbi med häägen-dazs och vi satt och snackade skitlänge. Känns super att ha någon som exakt förstår hur allt är jusst nu. Konstigt med för så fort något sägs så säger den andra att : Ja precis!

Kom på mig själv att vara lite kändiskåt idag. Ovanligt... Iallfall Emma bor på samma gata som Joey Tempest. Och Daniel Craig har sin dotter på en skola inte långt ifrån där jag har ett av mina barn på dagis. Hugh Grant´s favvisresturang ligger på samma gata som jag bor (rätt liten gata dåra). Och sen får det ej förglömmas att jag har ju faktiskt sett James Morrison. Det mina kära vänner kan jag leva på i typ en månad. Minst!

Idag uppstod ett litet missförstånd mellan mig och lilltjejen här i familjen. Vi skulle äta och jag saatt jag var klar med middagen och att hon kunde komma ner nu. Ingen unge! Hmm...Okej. Jag går upp för att hämta henne och säger att nu är det mat. Middagen är klar.

- Nä, säger hon. Jag ska inte ha någon middag.

Såhär höll vi på ett tag tills Mamman kom och sa att det kallas teatime här. vid den tiden vi skulle äta asså. Och jag hade tysligen sagt middag men det ahde hon ju ätit på dagis.

Jaja...

Ännu en dag i LondonLand!

Snart kommer du syster! Can´t wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0