älskade lediga dag!

Efter min hittills jobbigaste arbetsdag någonsin (söndag) var jag överlycklig över att få komma hem.

Sova!

Yeah right...

Sms, telefonen ringer stup i ett och grannarna har fest (på en söndag!!!) .

Inte en blund!

Kunde inte somna förräns klockan två.

Vaknar klockan sju, av att byggjobbarna som gillar att väsnas med järnrör och borrar börjar jobba. Jag älskar dom verkligen!

Det slår aldrig fel. Prick sju!

Tänkte det kunde vara trevligt att fördriva min lediga dag med lite underhållande sällskap. Bestämde mig därför för att ta bussen till min kära Mamma. I väntan på bussen skrotade jag runt  på stan lite. Impulsshoppade en riskokare till mamma, köpte mitt första läppstift på 7 år ( är en  läppglansfanatiker annars) och träffade en kompis på stan.

Letat efter familjer en stund nu. Vill ju helst ha en svensk eller där ena parten är från sverige. Men det är svårt. Vill inte gå genom en förmedling och då blir det svårare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0