Lane Loge and the rest

Vart på Logen en sväng. Dåligt värre av mig att jag inte vart där innan. Inte var jag direkt dansbandsklädd heller för den delen. Blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig men det va skoj ändå. Nu sitter jag i systers rum och lånar hennes dator. (TACK!♥). Lyssnar på Noah and the whale tror jag bestämt att dom heter. Bra tror jag. Lite för trött och ointressrad för att igentligen bry mig.

Dagen har iallfall vart helt OK. Jag och Mamma drog till Överby för att inhandla en resväska. Med tanke på min för tillfället sjukt dåliga ekonomi så borde jag ha lånat en väska istället me icke. Och jag borde absolut inte ha köpt ett par skor heller för den delen. Speciellt inte nu när jag ska iväg och allt.

Bra jobbat va?

 

Well well...

Vad gör ni för något skoj då?

Kommentarer
Postat av: beautyangel

Ja det tycker jag också. Min vaforit är apologize. Tröttnar aldrig på den låten :)

2008-08-17 @ 00:28:36
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: beautyangel

jasså:) då får jag ta och lyssna på dom.

2008-08-17 @ 00:56:40
URL: http://beautyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0