3 december

Ja då är det inte långt kvar innan man drar till Svearike igen då. Det känns varken bu eller bä. Men måste jag välja något så lutar det nog mer åt bu. Jag vet ju att jag kommer komma tillbaka hit rätt fort men jag kan ändå inte låta bli att få en liten klump i magen när jag tänker på Uddevalla och allt det hör till.
 
Samtidigt blir jag varm i hjärtat när jag tänker på allt detta jag har här, det jag återvänder till efter nyår. Min lilla familj, Josefin, 2-0-9 to Mortlake, Portobello Market, Kensington på Söndag, Ponden en solig eftermiddag, dubbeldäckare med musik i öronen, bästa pubkvällarna, gå hem genom Barnes. Jag skulle kunna fortsätta i alla evighet för jag älskar det mesta här. Och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0