Julstök, sort of...

Det har bakats pepparkakor och byggts pepparkakshus här idag. Skitkul att Josefins barn var här med. Mycket (mycket) roligare! Självklart var det också roligare att självaste Josefin var här med, inte bara barnen.

Idag är första dagen jag verkligen har haft hemlängtan. Alltså riktig hemlängtan, jag har inte haft det innan och tur är väl det för fy vad detta är jobbigt. Men nio dagar till ska jag väl klara. Fasst det ska nog inte vara några problem för jag har säkert kul under tiden.

Skulle börjat halv ett imorgon men schemaändringar sker den bäste så därför börjar jag åtta istället. Bu eller Bä? Who gives a fuck?

Nu ska jag städa för städerskan kommer imorgon. Sug på den ni!!

C you later. I wouldn´t hold my breath though...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0