Nu asså...

Jag har internet! För första gången på 36 timmar. Fucking amazing säger jag bara. Suttit och snackat med min kusin över skype i typ 2 timmar. Han har varit supersnäll och hjälpt mig. Tack!

Nu är jag iallafall sjukt trött. Var uppe tiiiiiiidigt imorrse för det skulle lussas på dagis. Jag är 21 och lider fortfarande något fruktansvärt när jag ska stå framför en grupp människor. Nu var det ju visserligen väldigt små människor, treåringar för att var exakt. Men ändå, I don´t like it. Men det gick bra ändå.

Ska lägga mig och läsa lite sen är det sova som gäller. Fy fasiken vad skönt. Stänga av mobilen så den inte väcker mig imorgon som vanligt. Alltid är det någon som ringer.

Natti.


Kommentarer
Postat av: mamma

snart ädu i lane

hur känns det?

2008-12-13 @ 21:38:09
Postat av: mamma

sanna på jobbet har.

sanna[email protected]

hon säger att hon är ute ofta.

2008-12-13 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0