Svensson no more

Jag kan inte rå för det men jag blir så glad i hjärtat. Jag ler med hela insidan när jag vaknar. Svenssonlivet har jag vinkat glatt ajöss till för annat.

Vaknade för inte allt för länge sedan. Vände mig lite ograciöst om om körde in ena knät i väggen varpå syster kikar in huvudet och säger frågandes

- Hallå?................Hallåååååååååååååååå?

Jag orkar inte svara så jag ligger där för mig själv och undra varför i helvete hon valde hallå som sina första ord till mig denna morgon!?

Nyår idag. Känns inte alls. Inte för jag vet hur det ska kännas. Mamma och pappa har varit gifta i 20 år idag. Så stort grattis världens bästa!

Kommentarer
Postat av: mamma

inte visste jag att du tyckte vi va så snygga

2009-01-02 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0