Then Don´t

Ojojojoj....Jag trodde det skulle bli varm choklad och tjöt. Men ojojojojoj vad fel jag hade. Det blev så mycket mer, plus en flaska vin (plus minus ett glas).

Jag hade sjukt kul och jag är väldigt glad att jag har träffat Josefin. Vi hade inte träffats sedan Fredag så abstinsen var påtagbar.

Men nu ska jag sova, och jag hoppas att jag sover lääänge imorgon. Snart är det Sverige som gäller och för att citera min bästa syster så kommer Barnes att få klara sig utan sina blonda svenska tjejer.

Don´t worry, we´ll be back!


Kommentarer
Postat av: sanna ( Jobbet)

Hej nej jag har sanna[email protected]

kram kram

2008-12-17 @ 09:21:31
Postat av: sanna ( Jobbet)

Det skall vara understreck mellan sanna och borg

2008-12-17 @ 09:23:28
Postat av: sanna ( Jobbet)

Det skall vara understreck mellan sanna och borg

2008-12-17 @ 09:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0