today today today

Nu är det pepp fram tills nästa Fredag. Och nu låter jag som syrran men det får väl gå. Hon är inte så pjåkig. Då bär det av till Heathrow. Yesss....

Under tiden här i London så ska jag förhoppningsvis ha ett par underbara dagar fyllda med kuliga saker ;) . Avskedsmiddag på The Reel Greek (blir hungrig på blotta tanken), jobba extra i en annan familj (måste ju börja någonstans) och en massa andra saker som jag har planerat. Det är nästan så jag får ltie panik och känner mig stressad för alla saker jag MÅSTE hinna med innan jag åker till Sverige igen. Men London ligger ju kvar om några veckor med så jag får försöka sluta med detta. Inte bra!

Nu ska jag plita ner för alla trappor och göra lite frukost/lunch för hör och häpna, jag är hungrig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0