Up all night

Har gått världshistoriens längsta skogspromenad med far idag. Oh My God! Jag gillar att gå ut och gå och så men jisses, den här tog ju aldrig slut. Inte för att jag blev trött eller så men fan det är ju så sjukt tråkigt.

Andra halvan av gårdagen spenderades sovandes. Eller jag försökte iallafall. Började få känningar av skithuvudvärken hos Zanna runt halv tre tiden. Kom hem runt fyra tror jag, rakt in i sängen och sov till halv elva. Gick upp käkade middag (?) och gick sen in och la mig igen. Jag hatar att ha sådan huvudvärk. Jag vill bara spy. Fan säger jag bara. Grr... Men så länge jag inte får migrän anfall a´la London igen så ska jag överleva. Händer det igen kan ni vara säkra på att jag hoppar från fönstret. Fasst nu när vi ska flytta så blir det ju bara från andra våningen. Hm...

Nyårslöften mina vänner. Har ni kommit på några? Jag har iallafall bestämt mig för att inte göra några! Yes! Inga nyårslöften för mig. Har tänkt en del på detta faktiskt. Sluta äta godis. Sluta svära. Börja springa igen. Spara pengar. Men inget av detta makes sense. Godis är för gott, slutar jag svära kan jag lika järna sluta prata helt, springa är tråkigt, pengarna jag tjänar tjänar jag för att leva och ha roligt NU!

Men imorgon är det iallafall nyårsafton. Jag mamma,pappa och en flaska bubblande. Jag kan väl inte direkt påstå att jag är heltänd på tanken men det är precis så mycket som jag känner att jag mäktar med. Men jag är så jävla glad att jag har London. Jag vet att vi kommer få en av våra bästa vårar där. Vi kommer festa (som fan), vi kommer shoppa, skaffa fler nya vänner kanske men framför allt kommer vi ha kul.

Nothing more, nothing less...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0