14 november

Lär lätt bli nomenerad till årets idiot efter gårdagens lilla missöde. Har haft problem med vänsterfoten sedans jag kom hit...ont ont. Så för någon månad sedan så lulla jag och Camilla runt här i Barnes och jag trampar snett vilket resulterar i mera ont ont. Igår kväll dock tänkte jag va lite smidig och hoppa sista steget i trappan. Sagt och gjort! Landar på vänsterfoten och hör hur det knastrar till sen kan jag liksom inte andas. Jag får så sjukt ont så jag kryper upp för trappan igen och låser in mig på toaletten och sitter där och försöker fatta vad fan jag sysslar med. En stund senare försöker jag hasa mig upp från toalettgolvet för att ställa mig upp. Vilket jag snabbt märkte inte va varken lätt eller smärtfritt.

Idag, efter en lång natts sömn, kan jag stå på foten men jag kan inte gå snabbt utan haltar mer. Sexigt!?!? Och det gör ont. Ont utavbara helvete!

Vaknade av ett sms runt 11 tiden. Emma undrade om jag kunde jobba ltie extra idag vilket jag såklart kunde. Så nu är bebben matad och sussar lite småsött i sin säng efter många om och men. Och jag sitter här och gör så lite så möjligt. Så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0