15 november

Har legat på samma spot sedans jag kom hem från Hammersmith igår kväll. Nice?!?! Foten i en ganska konstig position men den ligger högt iallfall. Datorn i knät, halva garderoben på mig och skulle elementet vara närmare skulle det ligga i sängen (fryser något fruktansvärt). Har hostat i en evighet vilket har resulterade i att jag hostade blod förrut. Ingen fara skedd hoppas jag.

Har skypat med (världens i särklass bästa) pappa två gånger idag redan. Känns lite bättre varje gång vi pratat.

Köpte nya skor på Primark (whohoo) igår. Rea på Primark betyder att det är billigare än...ja.....billigast. Har inte provat vänsterskon än för foten är för tjock för att jag ska kunna klämma ner den jusst nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0