3 november

Clementiner, choklad och caramel macchiato (stavas?) har vart dagens intag av mat. Starbucks är fan farliga grejjer. Att jag aldrig lär mig!

Idag har jag gått till Hammersmith och tillbaka. Inte ensam dock, hade en liten Sam i vagnen som var på strålande humör <3...  Slutade klockan tre och mötte upp Josefin vid Washington road för en tripp till Westfield. Trodde vi ja...behöver jag nämna något mer än att jag HATAR buss systemet i detta landet. Hamnade dågon annanstans. Tror vi var i Putney för jag kände faktiskt igen mig. Alltid något...

Fick överaskningspresent av mamma och pappa idag som Emma hade med sig från Sverige idag. Ett litet gosedjur med ett par örhängen som jag älskar <3<3



Och någon fotograf det blir jag aldrig...spana järna in teckningen i bakgrunden. Från Liv enbart till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0