HSM

Jag är kär! Seriöst, jag har gått och kärat ner mig totalt i Zac Efron. Sådär fjortiskär så man blir alldeles nervös. Det var lite jobbigt i biosalongen för jag kom på mig själv att fnittra så fort han dök upp på skärmen. My God människan är het! Vet inte om jag älskar hans skådespelartalanger men killen KAN ju verkligen dansa.

Imorrn har jag INGENTING att göra och INGEN att vara med. Så det blir till att hitta på något. Med mig själv. Liiiiite sugen på Portobello Market. Samtidigt som jag behöver (?) handla lite saker och då är närmaste ställe Kensington.

Well well, vi får väl se vad som händer och fötter.

Natti.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får bli kär i nån

som inte är så ouppernålig.

2008-11-08 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0