Jag har så ont i min tå

Fasiken va ont det kan göra i en sådan liten kroppsdel. Halva foten är svullen och alldeles hård. Och trycker man där det gör som mest ont (jag kan ju liksom inte låta bli) så är det alldeles hårt. Hm...

Jag är lite smått nyfiken på vad det kan vara. Vid närmare eftertanke är det säkert samma sak som Ulrik har. En helt okänd och ny form av cancer. Men det e lungt säger han. Dom kommer hitta botemedlet efter att Obama har vunnit presidentvalet.

Snacka om jag sitter i skiten om den andra gubben vinner!

Nu hoppas jag att mina kära läsare tar detta inlägget med en stor nypa salt. För jag menar...förhoppningsvis så är ju ingen av oss speciellt sjuka.


Kommentarer
Postat av: sanna

Du kanske fått nageltrång! Patrik har det och hela tån e svullen

2008-11-05 @ 07:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0