Kvällsunderhållning

Har vart hos Josefin och kollat på "Chuck". Så sjukt roligt. Älskar den serien!

Vad har jag annars gjort ikväll då? Lallat runt med ipoden i öronen. Som vanligt. Men man håller sig till det man gillar ( och kan). Kollade på fyrverkerier från Barnes Bridge. Shit vad många det var, överallt. Väldans fint må jag säga. Fick sällskap av en kille som kom från Afrika (?). Vi stod och pratade ett bra tag. Om allt och ingenting.

~ Han tyckte jag skulle börja plugga
~ Angående fyrverkerierna så skulle han ha sådana på sitt bröllop
~ Han trodde jag kom från USA
~ Och sen ansåg han att det bara bodde rika och "fina" människor i Barnes

Nu är det bara 14 dagar kvar tills dagen D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0