Men snälla bara ge mig, ge mig mer

Jag skulle kunna ge vad som helst för att få fixa håret. Klippa bort allt slitet, klippa lugg och ljusa upp det massa, massa, massa! Det gör nästan ont i mig. Får man lov att vara så ytlig.
 
Good God!

Josefin gick för en stund sedan. Vi ( jag) har käkat glass och kollat Nemo. Fy vad trevligt man kan ha det.

Imorrn e det bio på schemat. Kanske, kanske om lönen dräller in innan så kanske, kanske jag hinner åka och köpa väskan innan.

Det ni, det vore väl något!?!

Kvällens toner:

~ Bryan Adams - Here I Am
~ P.C.D - Hate This Part
~ Coldplay - Lost
~ Miley Cyrus - 7 Things
~ Katy Perry - Hot´n Cold

Schizofren någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0