Så kan det gå

Jackan satt som en dröm om inte bättre. Den hade även en liten lapp som det stod Today på. Efter att kollat runt lite så förstod jag att det betydde att jackan var billigare. MYCKET billigare... 20% billigare. Så jag betalade 29.99 för en jacka som igentligen kostar 49.99. Happy eller vaddå!?!?! Hittade en tisha som också fick följa med hem. Tyckte när jag betalade att det lät lite för mycket och frågade om det verkligen stämde. Ja det stämmer sa tjejen i kassan och förklarade hur och varför det blev jusst den summan. Naiv som jag är dubbelkollade jag inte utan sätter mig på bussen mot Hammersmith. Kollar kvittot och ser på en gång att det är tre stycken varor inscannade vilket är lustigt eftersom jag bara köpt två. Fick psykbryt, svor lite på svenska ( mycket roligare ingen som förstår) springer ner och fyller på busskortet upp till terminalen igen och på bussen.

Väl på H&M fick jag förklarat vad som skett, dom bad tusen gånger om ursäkt och jag fick mina pengar tilbaka.

Nu ska jag dra till Barnes Bridge och njuta av utsikten lite....

...i min nya jacka såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0