25 november

Den senaste veckan har det hänt såpass mycket att jag varken vill eller orkar sammanfatta.

Idag har det varit jag och Sam. Jag har baljat kaffe, kollat O.C och tvättat och Sam har lekt katt. Nu vet jag ju inte riktigt om man kan påstå att han har lekt katt igentligen då han inte vet hur en katt ser ut ännu mindre beter sig. Men han har iallafall gått på alla fyra och sagt "mao". Inte mjao utan "mao" med världens pipröst. Sött något så in i helvete.

Slutade en timma senare än beräknat men det var helt lungt. Drog in till Kensington och gick till Kensington Gardens och flanerade runt. Så jäkla fint att det gör faktiskt lite ont i hjärtat. Klarblå himmel, krispigt kallt i luften och lagom mycket folk ute. Satte mig vid en parkbänk vid The Round Pond ( det måste ha varit extrem idetorka dagen då den pölen skulle namnges säger jag bara). Bara satt där och kollade utan ( för en gång skull) ipoden i öronen. Och det var så himla tyst. För att vara mitt i London så var allt bara tyst. Inga flygplan, ingen trafik, inget skrik och inga sirener. Det enda jag hörde var några barn som sparkade boll en bit bort.

När det började bli lite för kallt för att sitta still gick jag ner mot Kensington High Street och in på H&M. Skulle igentligen bara ha ett armband som jag kollade på i helgen men det hade dom inte kvar så jag började prova ltie kjolar istället. EN fick följa lika så Take That´s nya singel och The Notebook som jag ska lägga mig och se nu.

Kommentarer
Postat av: elvin

Jag säger oxå bara mao o inte mjao,,hihihi

2008-11-26 @ 16:16:32
Postat av: Josefin

The Notebook är typ världens bästa film, förutom att man blir kär i honom och sen deprimerad för att man själv inte har någon så underbar som honom :(

2008-11-26 @ 23:20:09
URL: http://josefinfridaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0