whoop whoop

Jag är grymt sugen på en hoodie från American Aparel (stavning?). Ni vet en såndär stor, lång och mjuk sak som man kan ha leggings under. Anledningen till att ett köp inte har inträffat ännu är följande

~ Inte kollat priset ännu
~ Finns en stor möjlighet att mitt ass kommer se aningen för stort ut
~ Risken finns att det är det ända plagget jag kommer ha på mig i en månad framöver

Har fundilurat på en väska från Warehouse me. Tog ett vuxet beslut när jag såg den i Söndags att inte köpa den på en gång utan att tänka på saken. Jag har nu fundilurat i en vecka och bestämt mig för att köpa den. Hoppas nu bara att den finns kvar.

Nu ska jag hänga tvätt och sen drar det iväg till Ladybird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0