Being nice isn´t always good

Sagt och gjort. Promenad klockan åtta. Inte direkt prick, mer fem över men går man upp tio i så är det inte mer än väntat. Det är också en såndär grej jag har gått och drabbats av. Jag har gått och blivit tidsoptimist. No good!

Jag skulle igentligen monterat ihop den där förbannade lampan som stått i hörnet och glott i en vecka. Men jag har haft bättre saker för mig. Tidningar och latte!

Emma åkte taxi hem från hem från Heathrow förrut. jäkla tur att hon kom hem överhuvudtaget för chaffisen somnade. Fatta grejjen att sitta ensam i en bil och chauffören somnar. Panik!!

Imorrn blir det Kitson Hall med Samson. Stor sal med massa leksaker, minibilar,studsmattor och alla andra saker en ettåring kan tänkas fantisera om.

Sen MÅSTE jag verkligen in till Hammersmith för min ansiktstvätt (det lät ju lyxigt) är helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0