Happy Halloween

Sitter här med laptopen i knät. Mätt i magen och världens bästa sällskap, Syster! Barnen sover och jag har städat undan så gott det har gått. Eller snarare sagt så mycket jag orkade.

Det vart lite kaosartat här förrut. Kändes som hela Barnes var jusst i våran hall plus alla "Trick or Treats" som bokstavligen talat stod i kö utanför huset. En bunt med barn ringde på, man öppnar ger godis och stänger bara för att (på riktigt) fem sekunder senare öppna för nästa. Sjukt...

Sjukt kul ;)

Imorgon ska jag vakna precis när jag känner för det. Göra mig iordning, köpa Times, gå till Starbucks och beställa ställets största kaffe och bara rånjuta. Valet av tidning kan kännas mysko men jag har hört att Take That ska pryda omslaget. En intervju ska också finnas....

Saknar Mamma och Pappa ikväll. Snart är ni här och jag ser så otroligt mycket framimot dagen då jag och Camilla ska möta er på flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0