Kentan High Street

En sväng till Kensington avklarat på en timma. Det ni! Hade lite ärenden att uträtta. Dom är hemlighetsstämplade dock så det är ingen ide att fråga. Mitt i all kaos kunde jag på något sätt få med mig en hög med ( ellerav som lilla A säger) kläder in i provrummet. Kom hem med en tisha som jag tycker alldeles underbar. Ska ju igentligen absolut INTE shoppa kläder. Det ingår änna inte i min budget. Eller budget var väl att ta i men jag borde inte handla mer denna veckan.

När jag var på väg av bussen från Kensington kommer en kille smygandes bakom mig, harklar sig och frågar:

- Can I talk to you?
Nej gud, tänker jag. Nu ska han fråga om vägen eller något och jag är trött,hungrig och kissenödig.
- Yes, but i´m in a hurry.
- Oh, ok. That´s ok. Your nice!
-Ööööö...Sorry?
- Your nice, i like you.
Ni ska bara veta hur många fraser jag var på väg att svara med men det slutade med ett mjäkigt Thank you. Hallå liksom.
- Would you like a coffe or something?
Gah, jag orkar inte asså! Jag var absolut inte attraherad av killen på något sätt annars hade jag kunnat tänka på saken. Men jag ville inte få dåligt samvete för att ha "dissat" han på något sätt så jag kommer i min finurliga lilla ärta till hjärna på följande...
- I don´t think my boyfriend would like that. ( Bra att veta är att jag är singel)
Killen ser smått besviken ut men verkar hämta nya krafter och frågar.
- So you have a boyfriend? How is he?
- I REALLY have to go. Bye....

Hade planer på att gå ut och gå innan middag men regnet hänger i luften så det blir nog senare eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag hade aldrig kommit på att svara så! vad säger nu pojkvännen madde;)

2008-10-14 @ 20:10:26
URL: http://londonemma.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha klockrent! Det var de jag skulle sagt till den läskiga killen som ville prata med mig hela vägen hem frå jobbet idag. Låt mig tillägga att resan tar ca 2h och "killen" var typ 40 bast! Usch! Haha

2008-10-15 @ 01:24:03
URL: http://tildailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0