This is how you do it!

Dricker latte, gnager på en seg rostad macka, lyssnar på nya Snow Patrol och väntar på att "orka" gå in i dushcen.

Vill verkligen åka till Skottland någon gång innan jag flyttar till Sverige igen.

Idag tror jag vi ska till Kensington så systeryster får shoppat av sig lite. Ställer jag mer än järna upp på. Jag och andra sidan har ju verkligen inga pengar kvar. Att leva ut sina drömmar kostar (i SEK). Hyror och räkningar har tagit ut sin rätt på mitt konto. Men jag är ovanligt lycklig för det. Man behöver inte pengar för att vara lycklig och ha det bra. Tak över huvudet, en säng och mat i magen är iallafall det jag värdesätter. Konstiga är att jag är mycket lyckligare nu än vad jag var i Sverige och hade ett rätt mycket fetare bankkonto. Men seriöst, vad ska du med pengar till....? VIsst kunna shoppa ibland är ju A & O ( speciellt i London ;) ). Men att gå och gräma ner sig för att livet kostar kommer förstöra dig. För det är precis  det det gör....KOSTAR!!!!! Du där imot bstämmer hur mycket det ska svida.

Luncha i Chinatown idag.

C ya...

...wouldn´t wanna be ya



Nej jag vet att det inte är någon ny Snow Patrol låt men den är förbannat bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0