UppOchNer

Igår va precis som resten av festkvällarna här i London. Fram oh tillbaka, köer, massa folk o.s.v. 20 minuter i kön till KoKo avslutas med en relativt stöddig vakt som säger
- 25 pounds ladys....EACH!
Haha, yeah right!!! Tror inte ens jag hade så mycket pengar kvar med mig....
Så vi drog vidare till Underworld vilket kändes lite bekant för det är precis denna rutten jag gjorde med Nena och Marie förra året. Först kom vi inte in på KoKo så vi drog till Underworld.

Idag ville jag verkligen inte vara bakis lovade jag mig igår. En hel dag åt ingenting lixom. Så det slutade med att ja drack två och en halv av mina (väldigt goda dock) cider och delade med mig av den fjärde till fröken O. Sen dracks det bara cola och vatten ute.

Varken hinner eller orkar skriva en mer detaljerad beskrvning för Millan ringde precis och undrade om vi kunde åka snart. Eftersom jag var övertygad om att klockan inte var mer än tio så undrade jag varför denna hetsen men den var ju närmare tolv så det var bara till att skutta upp ur sängen tvätta ansiktet och göra sig klar för ännu en dag i London.

Köss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0