Wo-fucking-hoo

Fredagar är bra saker. Lite extra bra är dom i LondonLand. Vad ska ni göra i helgen?

Träffade en ny tjej, Josefin, i förrgår. Skit nice tjej. Ett tillskott för oss "nannys" här i Barnes. Nu ska jag slänga på lite mascara och möta upp jusst Josefin för att gå bort till min älskade (syster) och vara lite social så här på fredagskvällen. Är föresten fetmätt. Sådär så att byxorna verkligen trycker åt. Blev thaimat ikväll och man passar på när tillfället ges så att säga så jag åt för tre personer.

Jag har sån tur. Jag har hamnat i världens bästa familj. Dom är helt underbara. För att inte tala om min "riktigta" familj. Jag har världens bästa syster och världens bästa föräldrar.

Imorgon blir det Portobello Market. We like!

A LOT!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

när får man läsa lite nyheter väntar på nåt nytt

2008-10-21 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0