31 augusti

Igår var min värsta dag hittils i London. Inte för att jag hade hemlängtan eller för att jobbet var påfrestande. Utan för att jag hade feber och hela jävla dan var bara skit i övrigt.

SKIT!SKIT!SKIT!

Hade haft feber under natten plus mensvärk så allt jag igentligen ville göra var att hoppa från fönstret. Att sen vakna bakis, fortfarande med mensverk och alldeles klibbig för att jag kallsvettats hela natten gör inte allt bättre. Jobbade några timmar och sen gick jag bort till Emma och i stort sett samma sekund som jag kommer innanför dörren hos henne känner jag hur hela kroppen börjar dunka och febern kommer tillbaka. Kalas!

Vi kollade Cinderella Man och det jag uppfattade av den var bra men jag låg mest och yrade kändes det som om hade dåligt samvete för att jag inte kunde avra mer social med Emma.

Efter två timmar gör jag dett tappert försök att masa mig hemåt. Då händer det som man bara tror händer på film. En bil kommer och kör förbi och passar på att skvätta ner hela mig. Himlen hade ju öppnat sig några timmar tidigare så vatten fanns det gott om. Två underbara sekunder senare gå remmarna sönder på BÅDA mina boots. Men hallå... Give me a f*****g break!!! Balansen var perfekt innan så den blev mycket bättre med två halvmeter långa rep hängandes efter båda fötterna. Lovely!

Kommer hem på något vänster tar en tablett somnar och vaknar runt sju. Som en ny människa. Helt underbart! Jag var riktigt lycklig där en stund! Duschade gick ner o käkade soppa med smörgås. Sen käkades det lite glass också.

Det var min dag det. Eller min gårdag kanske man ska säga...

Lite bilder till familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0