Är det där sån där torskfisk eller?

Mysig middag på Red Lion idag. Dagens första mål eftersom Madde mått lite dåligt idag! (Bakfull)

Saker och ting har ändrats här dom senaste två dagarna. Mycket har skett och tyvärr är detta bara toppen på ett isberg.
Tänker inte gå in på detaljer. Enbart av respekt för familjen. Men som sagt, saker och ting har tagit ny skepnad och inget kommer att bli som det har varit den senaste månaden.

Jobbat mellan 40 och 45 timmar denna veckan och imorrn börjar arbetsveckan med arbetstiderna halv åtta till nio.

Jag skulle kunna go on and on om utgången i Richmond igår men jag vet verkligen inte vart jag ska börja.  Så jag skiter i det....

Lite bilder eftersom jag knappt skriver något längre....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0