Dagen än sålänge

Går upp och gör mig i ordning. Rätt pigg för en gångs skull. Rultar ner möts av Emma ( inte kompis emma utan mamman i familjen). Jag frågar vad dagen planer är och hon säger att dom ska bort och fika hos en kompis. Varpå jag ser ut som ett frågetecken...

- Men ska jag ha Sam (den minsta) då. Eller ska jag passa båda barnen?
- Men gud. Säger Emma. Jag har helt glömt att du jobbar idag!

Så idag har jag varit ledig. Skönt! Följde med Emma och hennes barn bort till Mortlake för att kolla in bibblan där. Sen tog jag en sväng in till Hammersmith för jag va änna tvungen att handla schampo och min foundation köpte jag i sommras. Med andra ord när jag var brun. Så en sån inhandlades också.

Ikväll är det kyrkdags. Svenska kyrkan och svenskträff. Får se om det blir kul. Jusst nu känner jag mig inte särskilt pepp men men...

I´m not lost. Just undiscovered!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0