Dagen efter

Har legat rätt bra på min lilla filt i stort sett hela dagen. Med Ipod i ena örat och en syster som varenda gång ett plan kom utbrast att detta flyger skitlågt Madde i andra örat så har denna dagen vart helt Ok. Visserligen kommer planen med ett mellanrum på 30 sekunder så jag är smått hjärntvättad nu kära syster men jag älskar dig ändå.

Jag blev nästan glad när planen började gå över Barnes igen. Tror bestämt dom började igår. Det känns lite som första veckorna. Fasst denna gången går man inte och kollar upp hela tiden, men man vet att dom är där. Svårt att undgå visserligen...



Bakis och eländig. Tror jag har smink kvar från igår på så jag var fräsh också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0