En månad och en dag

Dagen har varit sådär sjukt bra som en dag kan vara i Barnes. Vaknade av mig själv (for once) lullade upp och käkade frulle framför datorn. Skitväder men jag tänkte absolut inte stanna inne. Fixade mig i ordning och i samma sekund jag går ut kilar solen fram!
SkitSnajs!
Dagen spenderades sedan med att läsa Vouge, sippa på en Frappe och mumsa på en kanelbulle (typ).

Sjukt sjukt bra!

Sen vandrade jag bort till systeryster men tog en annan väg (omväg) för att solen sken så himla skönt och med Ipoden i öronen kan man gå hur långt som helst.

Vi drog till Hammersmith (ovanligt). Shoppade lite kläder o grejjs sen handlade vi PicNic stuff på Marks & Spencer och åkte tillbaka till Barnes för att njuta av höstsolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0