Så här snygg...

...är jag jusst nu! Nytvättat hår och osminkad is tha shit!
 Våga inte säga imot!


Jag kan inte för allt i världen förstå hur James kan motstå detta vackra och inte att förglömma fräscha ansikte. Så James, om du läser detta. Hör av dig vet ja! Är i London fram tills Jul men jag är flexibel!
Att pojkstackarn inte kan svenska är ett annat problem men nu har jag lite bråttom så det kan jag tyvärr inte deala med nu.
Jag börjar föresten tro att min värdfamilj har övergett mig för jag har inte sett dom sedans tiotiden. Om det nu är så att katastrofen är ett faktum så får detta inlägg även fungera som en kontaktannons. Efter en ny familj vill säga, inte pojkvän. Eller va fasen, vi kör på de me!

Puss På Er!

Kommentarer
Postat av: Cecilia-Camilla

Frillar var ju jättesöt, bara kamma till luggen lite och sen är de redy to go!



kram

2008-09-10 @ 23:41:23
URL: http://ceciliacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0