Världens virrigaste inlägg

Att konstant vara tillfredsställd. Att känna hopp och vetskapen om att saker faktiskt fungerar för en gång skull. Saker som hade gett mig magsår hemma rör mig knappt i ryggen här och det ger mig tid till att fundera och börja bygga på nya saker.

Vänskap. Självförtroende. Livsvilja. Tro.

Läste gamla dagböcker strax innan flytten och någonstans i åttan började det här bli en dröm.
Det var på Primark det hände första gången. Det bara flög ut mig när vi hade en konversation jag och Emma om jag inte minns fel. Vi pratade om någonting varpå mitt svar började med...
Sedans jag flyttade till London.

Det finns meningar du aldrig trodde du skulle uttala. Så finns det saker du aldrig trodde du skulle våga.
Dom går ofta hand i hand dom där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0