i came, i saw i didn´t conquer

Ikväll har jag haft sjukt kul. Spontant Ebba! Sug på den! Efter jobbet gick jag och Millan till Putney. Plingade Nea som kom springandes ( sort of ). Vi satte oss vid Themsen och pimpla lite dryck med alla andra. Trevligt. Blev fruktansvärt kissenödiga så vi lånade Walkabouts toa lite snabbt. Lyckades dock ramla i trappan. Bra där! Ont i axeln för det. Kissat o klart. Efter ett besök på Donken och välförtjänta mängder transfetter senare gick vi hem. Men ser ni, då blir Nea och C extremt kissnödiga igen. Mer tänker jag inte berätta men det som följde var så jävla roligt.

På vägen hem tyckte Camilla att en lyktstolpe behövde sig ett gnugg så hon flyger upp på denna sak och svingar sig graciöst (?) runt. Såg ut som en bra ide så jag och Nea körde på samma sak. Mycket, mycket vackert. Sen lekte jag Jukebox, Det ska jag säga er, hade Så ska det låta varit för dödliga hade jag vunnit skiten utan probs.

Detta blev inget bra inlägg det ser jag ju. Men det får duga. Nu ska jag lägga mig tänkte jag. Får se hur det går.

i came, i saw i didn´t conquer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var så sjukt graciösa!!!!!!

2009-04-13 @ 23:35:22
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0