16 april

Jobba arslet av sig är inte en korrekt benämning men den beskriver rätt bra hur saker och ting känns nu. Men allt blev bra igen när Jossan ringde. Första gången vi pratades vid sedans hon åkte. Blev helt paff när hon ringde. Stum. Sa typ ingenting. Men hon hade det rätt bra. Ebba message for you. Hon har försökt ringa dig men du har inte svarat. Du har väl fullt upp med att hångla antar jag.

Det bidde förövrigt inget Windsor idag. Istället lämnade jag o Sam Liv på dagis. Sen gick vi vidare till Hammersmith och fixade lite ärenden. Sen åkte vi hem igen till Barnes och fixade lite fler ärenden. Hem ock käkade lunh med Emma och sen hämtning på dagis. Hem igen och här är jag nu. Hungrig, trött och schleten.

Sen blir det förhoppningsvis Westfield med Nea och Emma.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, var du sà stum att du inte riktigt hörde va ja sa?! Jag har det inte direkt bra, har ingen tv, ingen telefon och inget internet och inga vänner. Typ. Jag saknar London, jag vill hem till Sverige nu och jag ska klara av en mànad till här själv. Men det var kul att höra hur chockad du blev när du insag att det var jag :P

saknar dig <3

2009-04-18 @ 13:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0