17 april

Här vänder det snabbt så det gäller att vara vaken. Något jag har lärt mig här är att inte fästa sig vid personer. Ofta vet man om att det inte kommer att vara längre än ett par månader. Men det är ändå sorgligt när det tar slut så hastigt.

Frukost med Nea och svarat på First Aid mailet som legat och gnagt i inkorgen ett tag är vad jag har åstakommit så här långt. Mer än så lär det inte heller bli förräns ikväll. Middag i Kensington. Med eller utan fördrink?

Igår var jag populär vill jag lova. Både Jossan ( som jag har nämnt redan ) och Ebba ringde. Ebba kan prata den, det ska jag säga er. Sun inn på Söndag föresten. Kom Kom!!

När jag kom hem precis exakt jusst nu, så låg det en förpackning MAC ansiktservetter utanför min dörr. Dom passade inte Emmas ansikte sa hon. Förmodligen passar dom nog inte mitt heller men det skiter jag i. Hö hö!

Tips på vad man kan göra för att slå ihjäl 6 timmar mottages tacksamt. Det är väl ändå det mest patetiska jag har skirvit. Tips om hur man slå ihjäl min enda lediga dag den här veckan. Madde, skaffa ett liv.

Äh, får la kolla Harry Potter eller något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan fästa sig ändåå! annars blir ju livet så himla tråkigt

2009-04-17 @ 21:03:05
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0