2 april

nästa vecka är jag ensam i huset från måndag tills onsdag. ska bli skönt och världens bästa värdfamilj ger mig fullt betalt ändå. veckan efter det ska jag jobba 47 timmar. låter lite möcke men det får la gå.

idag, eller iallafall tills 12, är jag tvungen att stanna inne. men sen vet jag inte vad ja och samseman ska hitta på. känns inte så lockande att gå ut för det är alldeles gråmulet.

nu: bädda gästsängen för lasse kuk. jaj ag skriver hans namn hela tiden för det är kul. lasse kuk. Grr.... sen ska det bli läggning av samseman och tvätt av för skitet hår.

My mind is full of all i'm not
My heart reminds me of what I forgot
I try to change my point of view

I think it's gonna be alright
I think it's gonna be ok
I can see the skies are slowly changing
I see light behind the rain





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0