25 april



Fan vilken dag! Notting Hill är verkligen underbart. Helt fantastiskt och ibland känns det som om man är i en annan värld. Vi satt på ett sjukt najs fik där dåra. Och brevid oss sitter programledaren från "Antikrundan" (svenska). Annika, Anne eller Anita eller något tror jag hon heter.

Men det var bara uppvärmning. Efter att vi suttit där i typ 30 minuter ser jag nämligen Rhys Ifans. OMFG! Tre kändiskåta svenska flickor sitter på en uteservering och RÅGLOR! Ne men jag skämt åsido, jag tyckte vi skötte det hela rätt bra. Dom vidrigt söta cykelkillarna som satt brevid oss undrade dock vad som skedde. Det var också det enda samtalet vi hade med dom. Även fast dom verkade lite intresserade. Men som Ebba sa, dom hade cykeldräkt på sig och klockan var ju trots allt två.

Iallafall, tillbaka till Rhys Ifans. Vem är han? Mest igenkänd blir han väl för sin roll i "Notting Hill" . Men jag har ( är) varit besatt av Sienna Miller och dom dejtade något år. Men annars räcker det också att slå upp vilken skvallerblaska som helst i detta landet så är han nästan alltid på någon sida.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0