Man kan om man vill

Idag har jag fått en hel del saker gjorda. Lämnat Liv på dagis. Vart på Trinity Tots med Sam. Träffade Kingan där som var snällis och hängde med mig till Hammersmith där jag äntligen (efter en månad ) fick köpt en ny mascara. Fick hänga med Kingan och Nico hem en stund och jag tro det eller ej men Sam har kanske äntligen fått en buddy! Sen hämtade jag Liv på dagis och vi åkte hem. Liv gick och la sig en stund medans jag och Sam käkade lunch. Sen däcka de Sam mer eller mindre så jag fick städat köket vilket var schönt. Nu drog precis Liv och Emma till gymnastiken så jag sitter för första gången ner på hela dagen. Med en kopp kaffe framför datorn kan det inte bli annat än bra. Får se hur länge Samseman sover denna gången.

Sjukt tråkigt inlägg men så här är det serrni!

ta.ta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0