Nöt.

I Loreàl reklamerna numera hymlas det inte längre med att det har fuskats lite här och där. Där står det kort och gott " our model has been styled with lash inserts" eller " our model has been styled with hair extensions".

Smart eller inte?

Varför bryr jag mig för? Gud hjälpe mig!

Ja, sen såg jag Olle i en bil idag. Det är sorligt nog det mest spännande som har inträffat idag. Och jag är inte ens säker på att det var han men som sagt, med brist på annan underhållning så kör vi på det.

Kommentarer
Postat av: Linnea

men hallå eller, VEM ÄR OLLE?

2009-04-08 @ 23:33:38
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: ebs

HAHHA! Älskart, skriver hetsms om att du hade mött olle på gatan. Detta var ju inte riktigt sant va? DU var ju nu inte ens säker på att det var han?

FAN VAD JAG VILL ÅKA HEM! Men, jag har fått hångla i allafall!

2009-04-09 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0