ork.

Just nu är jag lite trött. Jag är lite trött på det mesta. Jag är lite trött på det kjedjeräkande radarparet på Starbucks uteservering. Jag är lite trött på kombinationen sena barnvaktskvällar och tidiga mornar. Jag är lite trött på att sakna Jossan och Ebba. Jag är lite trött på att Londispersonalen alltid ska dra skämt om mitt glassberoende. Jag är lite trött på 209:an. Jag är lite trött på latte´s. Jag är lite trött på Facebook. Jag är lite trött på min täta näsa. Jag är lite trött på min prestationsångest. Jag är lite trött på mig själv för att jag aldrig kan göra rätt eller tänka längre än näsan räcker.

Vad jag inte hade gett för att få åka med Camilla hem. Hem till mamma och pappa och lilla lilla Lane. Istället får jag vara kvar här. Vilket inte är så farligt men jag är så jävla kinkig nu så jag hade behövt lite ledigt. En paus. Ett break!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0