10 april

I´m remaining positive! Även fast största delen av dom jag umgåtts med den senaste veckan har någon gång under denna tiden legat och kräkts.

Efter Red Lion gick vi till Tesco och handlade tidningar. Och jag tyckte att det passade med en "liten" kaka också så jag köpt den största jag hittade. Yes! Den var dock gammal upptäckte jag påvägen hem. Hård och jävlig. Vattnet därimot var i världsklass. Kallt och lagom kolsyrat. Någon som vill säga mig något?

Idag hoppas jag på Westfield. Vädret är inget att hänga i granen ( än ) så lite inomhusshopping lär inte skada. Har varit sugen på en Trenchcoat ett tag nu och sedans Länäa kom in i bilden och vandrat omkring i en beige snygg liten sak så har jag bara blivit mer sugen. Så en sådan hoppas vi på. Länäa som föresten ligger och kräks nu. Ushingabushinga!

Nu måste jag nog schynda mig lite. Det är bara fint folk som kommer sent och det har vi ju konstaterat för länge sedan att det är en grupp jag inte tillhör.

Föresten, Ebba ringde förrut. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0