Birdie nam nam

Igår städade jag ur mina lådor ( alla tre ). Vad fann jag? Ett paket med rakhyvlar! Jag som precis har köpt nya. Skit! Sånt här händer alltid. Att jag tror att något är slut och så köper jag men sen så dyker det alltid upp hemma ändå. Jag som köpte ett 30-pack med. Var inne på Poundland och ju mer man får för lite pengar ju roligare är det. Så jag slet åt mig ett 30-pack. 30 rakhylar, plus dom 8 jag hittade nu. Det är ju för fan 38 rakhyvlar. Det är ju mer än vad jag änvänder på ett år! Det är nästan som om jag spelat BingoLottot och istället för 5 års förbrukning av Gevalia MellanRost så får jag fyratusensjuhundraelva rakhyvlar.

Men tro inte jag har något raklödder!!

No no!

Idag är jag så trött så ögonen faktiskt går i kors. Ni vet sådär när man kämpar för att hålla dom öppna och så känns det som dom slår runt inne i hövvet. Kom inte hem förräns klockan 1 igår. Satt barnvakt hela kvällen och innan det kan man verkligen säga att jag och Nea gjorde London. Vi började i Primrose och gick upp på Primrose Hill. Man ser hela, och då menar jag HELA, London.Jag kunde inte hjälpa att bli alldeles varm inombords när jag stod där uppe i den ljumma luften och är där. Så häftigt att få en såndär kick där och då! Vi åkte vidare till Hampstead Heath som jag tror är Londons högsta punkt. Man ser sjukt mycket därifrån men jag tror ändå man såg mer från Primrose. Otroligt!

Jag och Nea promenerade genom Hampstead och det är sådär äckligt vackert så man tror att man befinner sig i ett vykort eller något. Veckans roligaste inträffade här med. Linnea kör högläsning på en skylt. Please, do not feed the bird! Att jag inte vek mig dubbel av skratt. Fatta att vi skrattade. The Bird. Ja men det trodde jag alla visste. Det finns ju bara EN fågel i HELA Hampstead. Fan Nea du e skön du!

Vi satte oss och drog en kaffe i sommarvärmen och sen handlade vi lunch på M&S. Mmm....potatissallad! Sen tog vi bussen genom vackra London hela vägen till Greenwich. Linnea ville till det där tidstället vad det nu exakt innebär vet jag ej. Om ni kollar kartan så ligger det verkligen på andra sidan stan. Jag var övertygad om att vi inte befann oss i London när vi kom fram asså.Shit! Väl framme unnade vi oss en stor glass. Ben&Jerrys. Ghaaaad vad gott! Vi gick genom parken där  upp till observatoriumet. Alla destinationer igår innebar mer eller mindre bergsklättring. Även här dåra var det ett mer eller mindre ett berg som skulle bestigas. Orka. Jag stönade nog mest av alla som drog sig upp för backen. Inklusive 65-åringen bakom mig. Nea var det krut i därimot. Hon pinna på utav bara den. Tjejen gillar väl det här med tid antar jag.

Efter detta bestämde vi oss för att åka hemåt för båda började klockan 7. Tjugo i 7 var jag hemma och med en 10 minuters gångväg till min familj jag skulle sitta hos var stressad ett understatement vill jag lova. Jag kom dock i tid.

Ikväll är det Sun Inn debut! Vin och vårsol! Och lite Ebba på det så är grejjen kirrad!

Please, do not feed the bird


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha

love myself!! jag är så sjuuuuuuukt rolig!!!

GAH, sun inn ikväll. det kommer bli n to the ice!

2009-04-19 @ 13:05:23
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0