Moments

Jobb,jobb,jobb! Det känns verkligen inte som jag gör något annat. Jobbade i onsdags och är inte ledig förräns fredag nästa vecka. Långa dagar kommer det vara nu med. Det hade varit ok om jag hade orkat och känt i kroppen att jag hade haft energin. Men nu bromsar bara allting så fort att jag snart går baklänges.

Ikväll blev det väldigt skön middag med syrran på Strada. Kom hem tidigt för att upptäcka att jag är ensam hemma. Förstår ni vilken lyx det är här. Det händer lixom inte.

Imorgon behöver jag ju inte berätta vad jag ska göra. Det kan ni själva lista ut.

Jossan, Saknar Dig!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Saknar dig med älskling!

2009-04-13 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0