15 april

Tunnelseende hos folk är bland det mest skrämmande man kan uppleva.

Har precis hetsat i mig den godaste jävla Frappen jag kommit över. Fy fan nu mår jag asså. Nästan så man skäms. Igår gick jag och Nea till White Heart. Delade på en flaska vin och kollade matchen. Eller jag kollade och Nea planerade våran utflykt på Lördag.

Jag och Sam skulle ju gått på Eddie Katz idag men han somnade på bussen så jag mötte upp Emma ( värdmamma ) för hon hade tränat i Putney så tog vi en lunch ihop. Jag har haft sådan himla tur med mina värdföräldrar. Det känns som man är hemma hos vänner.

Det är nästan för varmt här idag. Kan bero på att jag tog på mig lite för mycket kläder kanske... Men hur som helst är våren tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0