We have gone from ladies to girls

jag har skrivit åtskilliga rader om mamma,pappa och josefin. lika många har jag raderat. det är för mycket. för personligt.

fokusera på nuet känns mer lockande.

babysitting ikväll som avslutades på sun inn. allt är som vanligt igen. men ändå inte riktigt.

att sakna är jobbigt. ja, man lär sig att leva med det men med färska sår är det lite jobbigare.

tillbaka till kvällen. var hos min vanliga barnvaktsfamilj. det gick väl bra får jag väl lov att säga. inga katastrofer. lilla tjejen som har svårt att prata och stamma undrade om jag var liv´s barnfitta. ja vad svarar man.

imorgon kommer lasse kuk hit. ulriks bästa polare typ. han kommer hit enart  för att käka middag med ulrik. och för att citera min värdmamma: killen har lite för mycket stålar och lite för mycket tid.

ska man tycka synd om han eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0