29 augusti

Nu är det sådär som det bara kan vara i Lilla London! Skitstressigt men apkul! Och så luktar det gott me, luktar hemma! Underbart!

Jag fortsätter vårens tradition med att jobba helger, då alla andra är lediga. Sen hoppas jag väldigt på utgång. Slutar fem och innan dess ska jag ah badat båda barnen, helst mig med ( inte samtidigt dock ), ringt Jennie och Camilla, och förberett middagen till människobarnen!

Åh, Ebba ( it´s like Abba but with an E ) ringde precis. Ebbelille, ebbelille kommer snart! Tisdag! Då blir det ordning på torpet igen!

Smack!


Kommentarer
Postat av: linnea i sverige =(

hej fissen!

aaah, saknar dig. hoppas ni har det underbart och att ni festar järnet när ebbelille kommer tillbaka. önskar jag kunde vara där! imorgon börjar jag skolan, hahahaha. helt cp ju!



puss puss

2009-08-30 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0