19 februari

Rooster är back in L.A. Jag känner mig lite tom.

Idag var jag uppe för att väcka tuppen. Han har ett jävla morgonhumör den. Jag var inget pigg heller då min förkylning inte vill ge med sig men inatt var jag iallafall feberfri.

Dagen har mot alla odds varit bra. Spenderats med Ossan och alla barn i Barnes. Nice nice! Ebba panikskrev på msn eftersom den stackars själen är fast på ett berg i Alperna (?). Så Sun Inn på Söndag för den som känner för att kika förbi.

Nyss hemkommen från ovannämnda Ossan. Kladdkaka,kort och slapp var grejjen.

Imorgon ( Fredag tror inte ni förstår hur skönt det kommer bli) ska jag och Ossan dra en sightseeingtur med en såndär buss ni vet. Våra mammor ( au-pair) åkte den trippen idag och biljetterna gäller i 48 timmar så vi fick dessa men vi börjar dock klockan ett båda två så det blir till att (lite bittert) skippa sovmorgonen och befinna sig vid Green Park halv nio. Känns bra. Känns värt! Trött lär man vara, dock inget som en fet latte kan bota råd på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0